3 Oct 2012

Mula- mula SET B... sekarang da jadi SET 3M...

Mula2 dulu saya just beli trial pack set B je...



Lepas tu saya beli full pack set B... memang sgt best Set B ni... Badan tak letih, lesu...sentiasa cergas.





Lepas tu saya tambah ESP plak... ESP memang superb!!! Susu pekat, susu cepat keluar, breast sentiasa penuh.... dan saya tambah lagi ostematrix....untuk tulang, gigi dan dia juga sebagai pelawas...







 Lame kelamaan da jadi Set 3m... macam tak percaya je... dulu rasa mahal nak beli terus Set 3m... jadi bila beli skit2 tak la nampak mahal....


Shaklee ni boleh beli ikut kemampuan... tak semestinya kena beli sekali semua.... Lagi pun vitamin - vitamin ni boleh tahan sampai 4-6 bulan...BUKAN utk sebulan je... sangat berbaloi...duit tak banyak keluar, badan cergas, sihat. Anak pun dapat menikmati  khasiat vitamin ni dari susu kita....


Ni cara saya simpan Vitamin2 saya untuk makan waktu kerja...



Love my pill box...hehehe.... senang nak ingat da amik ke belum vitamin nye...



Jadi, kepada bakal pelanggan saya yang nak beli SET 3M... boleh lah call atau sms saya.. Jika beli dengan saya, saya akan berikan TIPS EXCLUSIVE khas utk pelanggan saya sahaja.




~Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi saya

H/P: 017-6777153 atau  019-7557153
Email: azah150386@yahoo.com
FB : Azah Ezat
Pin BB : 2949585B

Serasi Bersama Shaklee, akan Membawa Bahagia~~~







No comments: