12 Jan 2013

Pengedar Sah Shaklee MUAR & JASIN

Saya berkerja di sebuah syarikat di Muar sebagai penyelia projek. Nama je penyelia projek, tapi bukan la pergi tapak projek, tapi jadi boss kecik jaga pusat timbang sawit. Berkerja 8.30-5.30pm.

Sebelum ni saya tak pernah terfikir utk menyusukan anak saya sepenuhnya susu ibu. Dalam adik beradik saya memang ada yg fully bf, tapi akak2 saya ada yang suri rumah, sebab tu akak saya boleh fully bf anak2 nya. Ada juga akak saya yang bekerja, tapi anaknya campur susu fm. Jadi saya memang tak terfikir langsung utk fully bf sebab saya fikir saya bekerja. Semasa kandungan saya masuk 7 bulan, seorang kawan saya add saya di group KIM (kumpulan ibu menyusu). Hari - hari saya tengok group tu dengan tujuan utk membaca pengalaman ibu2 di KIM. Sebab ni anak pertama saya, jadi saya kena cari lebih banyak ilmu utk menjadi seorang ibu. Bila hari -hari saya baca komen2, soalan2  di KIM saya jadi teruja dengan ibu2 yang bekerja boleh menyusukan anak mereka dengan sepenuhnya susu ibu. Lebih - lebih lagi apabila melihat gambar2 susu yang di kongsikan.


Ni salah satu gambar yg membuatkan saya bersemangat utk menuyusukan anak saya dengan sepenuhnya susu ibu tanpa campur dengan susu fm. Sejak dari tu saya byk kan lagi mebaca & google tentang penyusuan susu ibu.

13.12.11 saya melahirkan putera sulung saya. Susu saya keluar selepas 3 hari bersalin. itu pun selepas mengurut. Saya pam susu setiap 3jam 2oz sahaja. Saya try google utk mencari cara utk memperbanyakan susu badan. Aqif da sebulan, saya masih mencari petua utk banyak kan susu. salah satu cara yg saya cuba, minum air longgan. Susu saya bertambah juga. tapi saya masih lagi tak puas hati, sebab tengok kat KIM susu ibu2 yg lain byk je. kenapa saya tidak!...pada hari berikutnya, tuhan pertemukan saya dengan kak Jannatul Fadilah di fb. Beliau terangkan tentang set penyusuan SHAKLEE. Saya cuma try SET B sahaja masa tu. tapi sekarang saya mengamalkan SET 3M. Susu memang meriah.Aqif da setahun, masih menikmati susu mama sehingga sekarang tanpa campur dengan susu fm. Allhamdulliah syukur sangat sebab dimurahkan rezeki ini.

susu Aqif
Bila rasa shaklee ni best, saya syorkan pada akak saya yang melahirkan anak sebulan selepas saya bersalin.
Anak akak saya ni berat badan nya tak naik selepas 10hari. Nurse mesti bisingkan kalau berat anak tak naik. Akak saya pun try la Alfalfa shaklee. hari ke 20, nurse timbang Rayyan, naik sampai 500g..Wow!!! Banyak kan. Dalam masa 10hari je naik banyak tu. Jadi akak saya pun mengamalkan alfalfa ni sampai sekarang.

Aqif sebulan lebih-Rayyan 10hari





Aqif 3 bulan- Rayyan 2 bulan
Macam sebaya kan? Rasa macam Rayyan lagi besar dari Aqif...hehehe..Semoga kedua2 nya membesar dengan sihat. Semua family saya telah di shaklee kan oleh saya...hehehe.. Akak saya yang kedua pun saya bagi dia alfalfa, masalah nya sama, berat badan tak naik, sedang kan menyusu kuat. Khairiah ni lahir pada bulan 3. Ramai kan anak buah saya.;)





Bila saya da shaklee kan semua family saya, semua cakap best jadi saya order lagi banyak. Try vitamin2 contoh GLA COMPLEX, VIT E, Lecithin, Mealshake. Saya buat belian sampai mencecah seribu lebih, tak sangka dapat FREE membership. Best kan?siapa tak nak kan bila dapat free :)

Sebelum ni memang tak ada niat utk cari side income.Mula - mula just suka2 je buat bisnes shaklee ni. tapi bila da ramai yang bertanya, jadi best plak nak share tentang kebaikan shaklee ni. Dan sekarang income shaklee da mencecah 4 angka. Siapa sangkakan yang dulu nya just suka2, tapi sekarang da jadi serius. kalau income shaklee 5-6angka, dah boleh duduk rumah je jaga anak, tak payah lagi kerja. Semua tu tak mustahilkan.. Semoga impian saya jadi kenyataan...Aminnnn....


Saya begitu yakin dengan Shaklee kerana

1. Shaklee adalah syarikat vitamin yang telah lama berada dalam pasaran.
Produknya yang asli dan semulajadi benar-benar menawan hati saya ditambah ia memberi kesan yang hebat pada taraf kesihatan saya dan keluarga. Lebih2 lagi dalam tempoh penyusuan anak2saya.

2. Ia antara syarikat MLM yang adil. Apabila dah bergelar pemimpin [bermula tahap Supervisor] bermakna kita dah break dari upline kita. Oleh kerana Shaklee tidak mengamalkan skim piramid maka bonus kita dibayar mengikut usaha yang kita letakkan. Dalam Shaklee pendapatan kita boleh melebihi pendapatan upline apabila kita berusaha dengan lebih baik. Bukan sahaja pendapatan, malah kita mampu melangkaui pangkat upline kita sekiranya kita rajin berusaha. 

3. Bonus dibayar tidak melalui upline atau mereka yang sponsor kita tetapi ianya langsung dari syarikat. Bonus juga diberi dalam bentuk tunai. Tidak perlu downline untuk mendapat bonus dari syarikat. 

4. Harga produknya sangat berpatutan dan setanding dengan kualiti yang kita bayar. Produk asli dan semulajadi terbukti apabila tiada silikan gel di dalam botol vitamin Shaklee. Tak percaya? Belilah sebotol & check takkan ada silika gel dalamnya :)

Apa kelebihan menjadi ahli?

* boleh membeli produk dengan harga ahli & mengumpul point dlm bentuk uv

* jika rajin berkongsi kebaikan vitamin Shaklee, boleh meningkatkan uv tanpa ada downline.

* jika mencapai minimum 150 uv (lebih kurang belian RM450 sebulan) boleh menukarkan uv kepada cash (lebih kurang RM22.50. Siapa nak bagi kita RM22.50 tu kan?)

* jika berminat untuk serius berbiz, ada kelas khas disediakan. Juga blog dan group exclusive kumpulan Euphoria Shaklee di FB.


* Shaklee menawarkan 3C iaitu Cash, Car (bonus kereta) dan Convention (local & international/Umrah yg ditaja sepenuhnya oleh Shaklee jika cukup syarat.

Jadi jika sesiapa yg nak dapatkan vitamin-vitamin Shaklee dengan harga ahli & nak COD kat Muar & Jasin yg berdekatan boleh la call saya dan buat temujanji dulu ya :)



Jika anda berdekatan dengan ,boleh gunakan ID saya 867938 untuk membeli vitamin2 Shaklee dengan harga ahli.

Anda nak join saya? Hanya hubungi saya & saya akan uruskan langkah pertama untuk anda menjadi seperti saya!


Hubungi saya 

Call/Sms/WhatsApp : 017-6777153 @ 019-7557153
Email: azah150386@yahoo.com
FB : Azah Ezat
Pin BB : 2949585B
COD : MUAR, TANGKAK, JASIN, MELAKA


Serasi Bersama Shaklee Membawa Bahagia



















































1 comment:

Unknown said...

jom beli vitamin Shaklee dgn saya.. anda trus dapat harga ahli.. nak cr side income? dftr cume rm75 utk seumur idup.. sy akan ajar dr a-z..