9 Jul 2013

Pengedar shaklee Muar


Khas untuk orang MUAR

Hye orang2 MUAR.. Nak beli vitamin Shaklee dengan harga mampu milik? Tak perlu bayar postage.. free delivery. Boleh jumpe saya dimana-mana atau datang terus Ke rumah saya. Stok shaklee sentiasa ada di rumah.

Saya akan bagi konsultasi percuma dan tips menyusu untuk Ibu2 menyusu. Saya akan pastikan customer2 saya berpuas hati dengan shaklee dan dapat kesan yang terbaik.

Jika berminat, boleh buat temu janji dengan saya lebih awal. Jadi saya boleh setting masa. 
Jika Berminat utk join saya berbisnes, sangat di alu-alukan.. Lebih - lebih lagi suri rumah. Ramai suri rumah sudah berjaya dalam shaklee. Makan untuk diri sendiri pun boleh dapat bonus. Mari kita amalkan gaya hidup sihat sambil menjana pendapatan.
Alhamdulilah... stok saya di rumah sentiasa banyak sekarang.  Dulu stok saya banyak ni.



SEKARANG sudah sebanyak ini... Jadi customer boleh datang bila2 saja ye untuk beli vitamin shaklee dengan saya. Memang saya bagi best price pada semua customer saya.






017-6777153
Email: azah150386@yahoo.com
FB : Azah Ezat 
 IG : azah_shaklee
COD : MUAR,TANGKAK,JASIN,MELAKA


 Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

No comments: