28 Dec 2015

Bersiaran semula... Pengedar Shaklee Muar Dan Jasin...

Assalammualaikum semua...

Hampir setengah tahun tidak bersiaran disini. Alhamdulillah dengan izin Allah dapat bersiaran semula... Banyak perubahan yang nak diberitahu... Terutama nya... SAYA PENGEDAR SAH SHAKLEE MUAR DAN PENGEDAR SAH SHAKLEE JASIN... :)

Nombor telefon untuk dihubungi masih sama 017 - 6777153... hanya nombor ini sahaja.. Nombor 019 - 7557153 tiada lagi dalam talian... Jadi bagi sesiapa yang masih simpan nombor celcom, da boleh delete ye... hehehe.. maaf atas kesulitan...

Menyediakan penghantaran PERCUMA di kawasan berdekatan MUAR dan JASIN.. Dan penghantaran melalui POSLAJU / SKYNET bagi seluruh Malaysia, Brunei dan Indonesia.

Konsultasi PERCUMA untuk setiap pelanggan yang dikasihi... Dan tips - tips yang berkesan untuk ibu menyusu, ibu hamil, yang nak kurus, yang nak tambah berat badan dan yang inginkan kecantikan asli dari dalam...

Bagi ibu - ibu yang menyusukan bayi, jika inginkan nasihat atau segala tips untuk tambah susu, boleh juga hubungi saya.. Saya boleh share cara untuk simpan stok susu bagi ibu - ibu yang bekerja. Saya mempunyai pengalaman menyusukan anak pertama semasa berkerja selama 2tahun.

Dapatkan harga yang mampu milik dari saya... Jika ada masalah apa - apa, boleh terus hubungi saya. Nak join bisnes shaklee? sangat di alu - alukan..



Belanja satu gambar terbaru saya sekeluarga..


No comments: